-Hemma igen.

Nu är vi hemma igen.
Det har varit många fantastiska dagar på stugan.Vi behövde verkligen detta!Det var så himla länge sedan vi bara for iväg.
Och det var riktigt skönt att komma hem.Då känns det extra bra!

Alla ni vet ju redan vad vi har gjort.
Dagarna har bestått av att köra skoter,pimpla,bastat,ätit gott och vi har bara varit.
Helt helt underbart!

Klockan halv 10 somnade både jag och Tony på soffan framför tv´n.Jag vaknade inte förrän halv 3 på natten.Och alla vet att jag inte sover så länge på soffan i vanliga fall.Men jag var verkligen superduper jättetrött.
Pojkarna somnade som två klubbade sälar i sina sängar igår strax efter vi kom hem.
Jag har inte hört ett ljud från dom på hela natten,så även dom var nog ganska trötta!

Idag är Lucas på dagis för att få leka lite med andra barn.Jag har tvättat,tvättat och tvättat.
Fattar ni hur mycket kläder det går med två barn?
Helt sjukt!


Postat av: Anki

Man får tvätta jämt och alltid :P

2011-03-24 @ 21:24:54
URL: http://mammaanki.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: