-Positiva Fredag.

Lucas fick faktiskt inte för sig att stiga upp klockan fyra idag.Halv sju kom han in till vårat sovrum,och det är helt okej!

Redan klockan 9 var Jannice och MaxPax här.Vi klädde på ungarna direkt och gick ut.Vi har varit ute och dragit grabbarna grus runt kvarteret.Det är så himla roligt att gå omkring här och surra en massa olika minnen.
Fan vad kul vi hade när vi var små,och när vi blev lite äldre för den delen också!
Jag kan bara konstatera att det var bättre förr!

Kring lunchtid gick vi in åt plättar.Och det gick hos båda pojkarna.

Nu har Jannice och MaxPax dragit vidare till hans mommo.Liam sover och Lucas borde egentligen ha sovit en stund.Men tyvärr blev det inte så.Det är bara att stå ut timmarna tills det är dags för sängen.Och jag tror det blir en tidig kväll för mister LucasTutas.

Jajustja!Jag skulle ju skriva om något positivt idag.
Ge mig förslag!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: