-Bad och annnat roligt.

Även denna dag har gått i lekens tecken.
Vi har spenderat förmiddagen med dom underbaraste vännerna och alla underbara barn på Pottan.
Vi har badat,badat och badat.Lite surr och fika hann vi med mellan varven också.
Jag är verkligen glad över att vi har sånna underbara personer i våra liv.
Tack för det!

När vi kom hem stoppade jag dirket i säng Liam och efter 1½ timme var jag tvungen att väcka honom eftersom vi skulle äta middag.
Det tar nog ganska bra på småkrafterna att bada.

Efter middagen var det tänkt att vi skulle cykla till mormor,men det slutade jag ut rätt fort eftersom Liam inte alls tyckte det var roligt att cykla.
Och jag tänker verkligen inte ha en skrikande lillebror i 4 km.Så vi vände om och tog bilen istället.
Där fick pojkarna bada kvällsbad ute och storebror tvättade lillebror.

Vi
har även hunnit förbi Lisa och Mattias för lite kaffe innan vi for hem och åt kvällsfika.

Nu sover Liam och Lucas ska väl också sova,men jag tycker han springer mest upp och ner från sin säng.
Men snart borde även JohnBlund komma och strö lite salt i hans ögon.

Jag hade tänkt betala räkningarna ikväll,bättre sent än aldrig va?
Men den dosar verkar vara hos mamma och pappa eftersom det brukar ligga i en låda i köksön.
Så det får bli imorgon istället!


Gårkvällens kvällsfika för mig.


Mammas stjärna sover.♥


Badkillar.


Max har siktet inställt på vattnet.


Fika paus.


Mammas älskade pojkar kvällsbadar hos mommo.♥


Postat av: Lollo

Tack för idag, alltid lika trevligt.. Vi kan ju höras imorgon, vet inte om jag ids fara på stranden men vi kan ju ändå ses. Sov gott! Puss & kram!

2011-06-28 @ 21:59:51

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: