-Mammas pojkar.

Idag har vi varit i lekparken med Jannice och Max.Först blev det en lång promenad runt hela Beriska för att hitta en bra lekpark.
Kanske inte så lång för vuxet folk,men med 3 ungar som helst inte vill sitta still så blev promenaden väldigt lång!
Tillslut gick vi allafall till skolan och lekte.
Och vilket underbart väder!Lagomt varmt och nästan vidstilla.
Tyvärr kunde inte Louise och hennes barn komma,men nästa gång!

Till middag gjorde jag den väldigt avancerade maträtten varmkorv och kärm.Och eftersom jag är själv hemma med pojkarna så bjöd jag David på mat.
För hur kul är det att äta själv?
Inte mycket!

Ungarna var väldigt trötta där kring halv 6 så jag slängde dom i bilen och for till Lisa och Mattias.Där blev vi kvar till jag insåg att klockan snart var 7 och läggdags för ungarna.
Lillebroren har just somnat och jag och Lucas ska strax gå upp till hans säng och mysa ner oss och läsa böcker.♥
Det om något är livskvalite!

För övrigt så kryper sällan Liam längre.Nu är det bara frågan och att gå.Och som det är skönt!
Jag bara älskar att han börjat gå.Man kan liksom göra så himla mycket mer!
Mammas duktiga pojke!♥
Här kommer det lite bilder från idag:

 



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: