-Ruta 1.

Vi står liksom och trampar på samma ställe.Det är ingen som vet varför och vart det läcker vatten.
Vi har haft hit hur många gubbar som helst,men vi är fortfarande på ruta 1.
Gamla hus,många överraskningar.

Jag känner tyvärr på mig att detta kommer att bli en väldigt långdragen process.Dels för att det snart är semester och dels därför att ingen egentligen vet något.

Nu har iallafall min mamma hittat nummert till dom som dom köpte huset av.Jag försöker på tag i gubben så att han kanske kan förklara hur han har dragit alla rör.
Jag hoppas att han kommer ihåg det,för det skulle nog hjälpa oss en bit på vägen.

Det är fint väder ute idag.Men jag känner mig som sämsta mamman ever eftersom jag verkligen inte har någon ork att hitta på något.
Denna vattenskada har verkligen sugit musten ut ur mig.Och när vi fortfarande står på samma ställe som vi gjorde när vi upptäckte det,det känns mindre kul.
Det skulle lätta mitt hjärta något om dom kunde komma fram till hur dom skulle göra.Och vart det läcker vatten.


Postat av: Malla

Usch så frustrerande! :(

Håller tummarna att det löser snabbare än anat!

2011-06-12 @ 15:00:25
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: