-Fiske.

Vilket underbart väder!
Vi har spenderat dagen med att fiska och bara myst i solen.
Tyvärr blev det ingen fiskelycka för någon av oss.Men någon gädda fick vi efter oss.
Bättre lycka nästa gång!
Men vad gör egentligen det?Att vi inte fick någon fisk?
Absolut ingenting.
Det är bara så mysigt att sitta vid vattnet och bara va.Att få spendera mina dagar och göra en massa roliga saker med mina barn och min man,det slår allt.♥

När vi kom hem fick pojkarna gå till badet utan att passera gå.Efter duschen så tog vi oss en cykelttur runt Öjebyn.
Självklart blev det ett stopp på mommos jobb för lite mjukglass.
Jag undrar hur många mjukglassar jag ätit hittills?Och hur många kommer jag att äta denna sommar?
Men om jag "råkar" bli tjock under denna sommar så kan jag nog säga med säkerhet att det är alla dessa mjukglassar som gjort det!
Efter mjukglassen cyklade vi vidare till moster Bella och David för lite kaffe och fika.

Det är mysigt att cykla med barnen.Både Lucas och Liam älskar det.
Nu sover alla mina pojkar.
Ja,pappan är inräknad också.Han ligger här brevid mig på soffan och andas tungt.♥

Jag är så otroligt lycklig som har en massa underbara och fina personer i mitt liv.Jag önskar att alla fick uppleva denna otroliga lycka.♥

Förrsten ska jag passa på att gratta min mamma och pappa på deras 24-åriga bröllopsdag idag!
Grattis till er!♥

 

 




Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: