-White trash.

Mattan till köket är nu beställd,så nästa vecka kommer vi att få den inlagd!
Jag är glad,och som jag längtar till allt detta är över!

Men varför är det så att folk jämt kommer när man inte vill att folk ska komma?
Jag looks like hell today.
Skulle just hoppa i duschen när det knackade på dörren,så det var ju bara att kasta på sig några kläder och snällt öppna dörren.
Så där står jag i onnarkläder,utan bh (efter två ungar är bh ett plus att ha på sig eftersom mina fattat detta med t-y-n-g-l-a-g-e-n) och skitigt hår och försöker se glad ut!
Och såklart var det inte någon gammal gubbe utan en kille i min ålder.
Kan dom aldrig komma när jag faktiskt fixat till mig och när jag ser ut som en männsika och inte som något katten dragit in?
Det skulle jag uppskatta!


Postat av: Viola, 22årig tvåbarnsmamma

Haha ja det är tätt typiskt att när man väl får besök så är det när det är som mest olämpligt :)

2011-07-28 @ 15:45:13
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: