-Svensbyliden.

Fatta hur glad jag blev när jag steg upp i morse och insåg att det inte alls är lika varmt idag som det har varit dessa sista dagar.
Det får gärna vara varmt på dagarna,men när jag ska sova vill jag ha det kallt.
Det ska nästan springa isbjörnar i mitt sovrum så när det är såhär förbannat varmt kan jag liksom inte sova.
Jag ligger naken utan täcke och ändå typ svettas jag.
Det känns inte riktigt okej för min del.
Nu tänker ni säkert att det är väl för fan bara att skaffa en A/C.
Det enda min man tjatar om är just en A/C.Och visst fan skulle det vara skönt.
Men jag är en snåljävlen och tycker att det egentligen är högst onödigt eftersom det är svensk sommar vi pratar om.
Hur länge är det såhär varmt?
Typ 10 dagar och sedan regnar det?
Så nä,det blir inte!
Jag står helt enkelt ut och klagar istället!
Och att jag dessutom älskar vintern med än sommaren så har jag rätten att klaga hur mycket jag vill.
Visst är det så?

Igår var vi på Svensbyliden med Jannice,Max och Jeanette.
Det är ju så otroligt mysigt där.
Men hönsen dom har där är ju livsfarliga.Kommer typ och attackrar ungarna.
Men förutom det var det mysigt.

Idag blir det ju såklart kyrkmarknaden!Väntar bara på att seeeeeeeeeg Jannice ska göra sig klar så att vi kommer iväg någongång!

Postat av: Frida

Så är det och jag håller med!



Jag gillar inte sommaren, min absoluta favoritårstid är tidigvår. Höst är också bra, luften är så frisk då :)

2011-07-02 @ 02:07:43
URL: http://myworldkeepsspinning.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: