-Namnmössor.

Idag hade jag tänkt att beställa två stycken nya namnmössor åt pojkarna nu när dom börjar dagis i September. Jag har alltid beställt från Älskadehjärtegryn.
Men nu när jag gick in på hennes sida så ser jag ju att hon lagt ner..
Det blev verkligen en sorg i hjärtat eftersom jag bara älskar hennes mössor!
Bra passform och fina.

Hur ska jag få tag i några lika fina namnmössor nu?
Är det någon av er som vet någon annan än henne som gör fina mössor?


Jag har varit in på några andra sidor,men inte alls fastnat för deras mössor.

Snälla hjälp mig.

Postat av: ingela och jonna

ja hann precis beställa från henne innan hon la ner :) puh men dessvärre var passningen världelös! ja beställde en till en 3åring men den var så stor att JAG kan ha den utan problem...men prova googla namnmössor så kanske de kommer fram nått :)

2011-07-26 @ 13:24:34
URL: http://ingelaolm.blogg.se/
Postat av: verron

busmonstret.se? därifrån brukar jag beställa :)

2011-07-26 @ 13:31:18
Postat av: verron

skrev fel, ska vara busmonster.se

2011-07-26 @ 13:32:04
Postat av: Nina

Sötnöten.se tror jag dom är fina:)

2011-07-26 @ 22:17:22
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Hanna (Dantoft)Kristiansen

Ser att andra med tipsat om Busmonster. Men jag gör det igen. En jätte trevlig tjej från Kiruna som syr de. Har köpt mycket kläder från henne. Ta hand om er:D

2011-08-13 @ 19:12:55
Postat av: Skrutten

Jag brukar köpa namnmössor på www.dunderbarn.se. Väldigt fina mössor, härliga färger och bra passform. Hemsidan ser lite missvisande ut men mössorna är verkligen kanon.

2011-09-26 @ 20:56:10

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: