-Missat sovtåget.

Efter en intensiv dag känner jag mig rätt trött.
Men tyvärr tror jag mister Lucas har missat sovtåget eftersom han gör allt annat än just sover nu.

Vi har varit och lekt hos Jessica med hennes ungar en stund på förmiddagen.
Mormor kom och kidnappade Lucas klockan tre så helt plötsligt hade jag bara en unge.
Som den duktiga frun jag är så gjorde jag pizzabullar till middag,och gott blev det.
Vi har även hunnit vara i Lisa och Pärs nya hus för att titta.

Och jag lär mig aldrig att hans mamma är döv utan jag säger hej först innan jag kommer på det.
Har väl hänt typ alla gånger jag träffat henne.
Smart tjej va?

Nu ikväll har vi varit i Bersika och hälsat på Lars och Anna.Vi kom inte hem förräns klockan åtta,så det blev fort att lägga ungarna.
Liam somnade fort men som sagt Lucas är vaken än.
När jag gick  upp för ett tag sedan för att titta till honom så står han på en pall vid fönstret och tittar på sin pappa när han klipper gräset.
Man kan inte annat än att skratta!

Jag
väntar bara på att Lucas ska somna så jag också får gå ut och klippa lite gräs.
Och nä,jag lämnar inte ungarna själv inne utan jag har faktiskt med mig babyvakten.
Så ni behöver inte oroa er,jag hör om dom vaknar.

Trevlig kväll på er!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: