-BVC och fiske.

Idag har mammas lilla Liam varit hos farbror doktorn på 1års kontroll.
Han gick igenom besiktingen utan anmärkningar!
Just på denna dag vägde lilltrollet 10400g och mätte 77,5cm över havet.
Sprutorna han fick var väl inte så roliga,men som tur var gick det över rätt fort.
Han är perfekt min Liam.♥
Dessutom blev jag extra glad när jag träffade barnläkaren eftersom jag känner honom.
Jag och hans dotter har gått med varandra från lekis till högstadiet,så det känns riktigt bra att han börjat i Öjebyn!

Ikväll har vi varit och fiskat med Lisa,Mattias och Alexander.
Lucas och Liam fick för första gången åka racerbåt!
Lucas tyckte det var skitkul och ropade -FORTARE MATTE!FORTARE!Medans Liam inte alls var särkillt förtjust..
Han kröpt tätt intill mig och la sitt huvud mot mitt hjärta som man brukar göra när han vill vara extra nära.
Vi fick därimot riktigt många fiskar,och då är det ju extra kul att fiska!
Nästa gång lämnar vi nog Liam hos mormor och far bara med Lucas.Det blir som lite enklare så!
Och dessutom såg jag att dom hade ett hopptorn mitt i vattnet,och det är ju en självklarhet att testa hoppa!

Bara
för en liten stund sen gick ungarna och la sig.
Det blev godnatt för dom båda rätt fort och även jag känner mig rätt trött efter dagen!

Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan en stund innan sängen kallar!


Kolla in Alexanders min!

Postat av: Sofia

Haha, det där var EXAKT samma siffror som Lily hade på sin 1-årskontroll, både längd och vikt! =)

2011-07-20 @ 21:58:25
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: