-Underbart.

Vilken fantasikt underbar dag vi haft.
Idag är en sådan dag då man bara kan älska livet.Man har så mycket lycka inom sig att man nästan inte vet vart man ska ta vägen.
Dessutom så har jag ju faktiskt två stycken väldigt underbara och vackra pojkar.
Och dessa två underbara pojkar har en sådan underbar pappa att jag nästan skulle kunna äta upp honom!

Vad har vi gjort idag då?

Dagen började rätt tidigt.Men vad gör egentligen det?Jag och Lucas han läsa både en och böcker innan lillebror behagade att vakna.
Han är verkligen en liten tjuvsovare den där Liam.

Klockan 10 befann vi oss på Furulundsgården.Där var även underbara Louise och hennes två små söta killar.Lucas och Jack lekte.Ted och Liam sov omvartannat .Vi satt mest och drack kaffe och surrade om allt mellan himmel och jord.
Tack för en underbara förmiddag vännen.Vi måste verkligen bli bättre på att träffas.

Jag och Lucas lämnade pappan och lillebror hemma ikväll och for och badade.Riktigt skönt och mysigt med lite mamma-Lucas tid.
Jag tror både jag och han behövde det.Vi badade och busade i nästan 2 timmar.
Det var en väldigt trött Lucas som kom hem där kring 7.
Nu sover han nog rätt gott i sin säng.






Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: