-Simma,simma.

Idag kommer äntligen pappan i familjen hem!Men eftersom han är en tidsopimist så antar jag att han kommer hem ikväll någongång.Fast han kan ju överraska med att komma hem kring 4.

Igår var fina Jannice här hos mig och surrade.Några timmar flyger iväg när man har roligt.Helt plötsligt var klockan 3 och hon skulle hämta Max på dagis och jag skulle hämta Lucas.

Jag och Bella åt middag tillsammans igår.Kycklingsallad stod på menyn.Efter middagen for vi och badade med pojkarna.Lucas har blivit så himla duktig på att bada,och Liam älskar att sitta och plaska i vattnet.
Vi var borde nästan 2 timmar så att när vi kom hem var det vara för småpojkarna att hoppa i säng och för mamman att hoppa på promenadbandet.
Jag måste få ge en stor eloge till moster Bella.Hon hjälper mig verkligen när pappan i familjen är borta och jobbar.Du är GULD värd!

Jag sover dåligt när Tony är borta.Jag vet inte varför,det bara är så.Fast jag är jättetrött har jag svårt att somna när jag ligger själv i den stora sängen.Jag vaknar titt som tätt och sover allmänt bajsdåligt.

Idag?
Ja,Lucas skulle ju ha varit på dagis idag.Men han humör har inte varit att leka med på morgonen.Han har varit på riktigt jävla ur uselt humör,så han fick stanna hemma idag och sova.
Men vi har iallafall hunnit med en liten promenad på morgonen.Men Lucas tyckte inte att det var kul att åka bob när det är så kallt,så vi vände om ganska fort.
Men en promenad på 10 min är bättre än ingen alls.

Pojkarna sover nu och jag njuter av tystnaden.

Postat av: manja

visst är det konstigt att man sover dåligt då karln är borta, det är helt enkelt för tyst, inga tunga andetag inga snarkningar som eskalerar så man måste ge en knuff;)

2011-01-25 @ 21:12:58

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: