-Lösenordskyddade bloggen.

-Lösenordskyddade bloggen är uppdaterad-

Postat av: jessi

jag vill gärna läsa din blogg

2011-01-18 @ 21:34:15
Postat av: jessi

jag vill gärna läsa din blogg

2011-01-18 @ 21:34:31
Postat av: Jennie och Norah

Vad har hänt med din lösenordsskyddade blogg?

Har du bytt lösen?

Kan man få tillgång till den igen eller..? =)



Skulle kommentera ditt förra inlägg,men glömmer alltid bort det när jag läser bloggar via mobilen..

Vad hemskt det där med fallet nedför trappan!Men en olycka händer SÅ lätt och du ska inte klandra dig själv!Norah går ibland upp och ner själv fast man är jävligt nervös.Behövs inte mkt för att dom ska ramla så oftast följer jag med (vilket jag förstår att du också gör).Hoppas han mår bättre nu och att du inte har dåligt samvete,för det ska du inte ha!



Kram på er!

2011-01-18 @ 21:39:18
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Det skulle vara intressant att få veta vad du skriver om, kanske tom. få läsa :)

2011-01-19 @ 12:26:57
URL: http://sabacla.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: