-Långt mellan raderna.

Här ekar det nästan tomt.Helvetes vad jag är dålig på att uppdatera.Det händer så mycket att jag knappt har tid att sitta vid datorn.
Pojkarna,eller rättare sagt mini-mini har sovit sjukt dåligt den senaste veckan.Jag har verkligen känt mig som en zombie och jag har dessutom fått en liten blödning i ögat.
Hur jävla coolt ät det ens?Inte mycket.
Men natten till idag fick jag äntligen sova mer än 2 timmar i sträck!Tänk vad man börjar uppsakatta små saker.

I fredags spenderades förmiddagen med familjen Jensen på Skeppet.Och eftermiddagen spenderades på badhuset med moster Bella.Första gången Liam badade där,och som han gillade det.Så det kommer definitivt bli fler gånger.Lucas som inte alls har varit sådär jättemycket för att bada tycker nu att det är skitkul!Skönt!

Igår var vi till IKEA för att handla möbler till pojkarnas rum och lekrummet.Det var så grymt mycket folk att vi köpte det vi skulle och sedan for vi.Jag får fara snart igen för att köpa det där krimskramset som man alltid brukar handla.

På kvällen for även pojkarnas morfar och pappan i familjen och hämtade hem skotrarna.Så nu är dom äntligen hemma.Därimot lär det väl inte bli sådär jättemycket körande i vinter eftersom Liam är lite för liten.Men någon sväng ska vi nog allt hinna.Men nästa vinter då är Liam större och då blir det att köra massor.

Nä,barnen sover och jag är trött!
Godnatt!

Postat av: Carolin

Då träffade du säkert karln min, han jobbar nämligen extra dära som badvakt. :)

2011-01-10 @ 00:35:47
URL: http://carolinrapp.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: