-Det går bra nu!

Det går fan bra nu!
Eller jag har inte vågat ställa mig på vågen än.Men det ska jag göra,snart.Egentligen ska man inte kolla på vågen,men jag gör det ändå.
Igår blev det en promenad till dagis och självklart hem igen.Det var grymt skönt att gå,så jag ska försöka göra det till en vana.Det är ju faktiskt ungefär 3km till dagis.

Igår gjorde jag även Gulashsoppa till middag.Fan vad jag älskar den soppan.Jag skulle nog kunna äta den 5 av veckans 7 dagar!
Efter soppan for jag,pojkarna och moster Bellan och badade.Lucas har verkligen blivit jätteduktig på att bada.Och Liam trivs som fisken i vattnet.Det är verkligen fin avslutning på dagen.Synd bara att inte varmbassängen var öppen igår.

Förresten var vi ju på BVC och 6-månaderskollen igår.Och som vi alla redan visste är Liam helt perfekt!Gunhild blev även väldigt imponerad av Lucas tal och prat.Och tyckte Lucas var jätteduktig på att prata.Det är ju alltid lika kul att höra.
Vi fick därimot utskrivet lite kortison och mindrem till Liam.Han har så himla torr på vissa ställen,speciellt på ryggen.Så doktorn sa att vi skulle börja smörja honom.

Pappan i familjen lämnade förövrigt in skotern på service idag.Hur fan kan dom ta 1800 kr för att typ byta lite olja?Nä,tycker nästan att det är skandal.Men tyvärr är det ju något som måste göras.Men det är fan sista gången säger jag!
Ha en bra dag alla!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: