-Betydelsen av mitt bloggnamn.

DAG 2.
Betydelsen av mitt bloggnamn.

Dålig fantasi är det första jag tänker på när jag ser mitt bloggnamn.Fast tänk om man skulle heta hittamigbakomkulleniskogenisverige.blogg.se.
Hur enkelt skulle det då vara att hitta till bloggen?
Fast nu stavar jag ju inte heller Emmeli som dom flesta gör,så det kanske ändå är svårt att hitta till bloggen?
Jag heter ju inte heller Lundberg längre,så egentligen finns ju inte Emmeli Lundberg.
Så egentligen borde inte denna blogg finnas eftersom det inte är jag.
Men det kändes jobbigt att byta bloggnamn bara för att jag råkade byta efternamn till Persson.

Summan av kademumman är alltså valde detta bloggnamn eftersom jag kanske är en tråkig person?Fast nu är jag inte så tråkig eftersom denna person egentligen inte existerar länge.
Lite mystiskt va?

Imorgon:
En bild jag tagit som jag anser är "konstnärlig".

Postat av: Lisa

Hej! Skulle ha en rubrik om mitt bloggnamn och skrev först "mitt bloggnamns betydelse" men sedan hittade jag på Google att du skrev "Betydelsen av mitt bloggnamn" och då lånade jag det lite utav dig i ett inlägg, hoppas det är okej :) haha. Kände bara för att dela med mig utav det så att du 1. förstår att du faktiskt har hjälpt en rubriksökande bloggtjej 2. vet det! känns dumt att bara vara "tyst". TACK FÖR LÅNET!

2011-03-09 @ 22:38:32
URL: http://totally.devote.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: