-Vårkläder.

Lucas var jätte jätte jätte ledsen när jag skulle lämna honom på dagis idag.Det hör verkligen inte till vanligheten.Han brukar alltid bara springa iväg med dom andra barnen,men idag var han jätte mammig.
Självklart hugger det i mitt mamma-hjärta.Jag ville bara säga åt honom att sätt på dig kläderna så far vi hem,men jag vet att det är dumt att börja med sånt.
Vad händer liksom den dagen jag börjar om att jobba,och han tror att han inte behöver vara på dagis då?
Imorgon hoppas vi på att det blir att fara till Furulundsgården!

Jag har börjat inhandla lite vårkläder åt grabbarna grus.
En ny Molo lurvfleece overall är köpt till Liam.
En ny PoP skaljacka och ett par PoP skalbyxor ska inhandlas till Lucas.Jag måste även försöka hitta några fina sneakers åt honom.
Det ska inte bli som förra året.Då var jag inte alls beredd att det gick så fort och helt plötsligt var våren här och inga kläder åt pojken.
Så jag fick ju typ panikköpa nästan allt.
Iår hade jag tänkt vara lite mer förberedd!

Kaffe nu!



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: