-Alternativ.

Jag är trött.Jävligt trött!
Inte för att ungarna har varit vakna inatt,eller för att jag gick och la mig sent igår.
Ungarna har sovit bra och jag somnade halv 9 på soffan.
Ska jag vara ärlig så har jag somnat på soffan alla kvällar denna vecka.INTE likt mig!
Jag som brukar vara skitsur på Tony dom gånger han somnat på soffan.

Jag är på dåligt humör typ jämt.Eller snarare jävligt lättirriterad.Skulle Tony säga hej till mig på fel sätt så hugger jag direkt.
Jag går liksom och är småsur hela dagarna.Minsta lilla motgång så bryter jag ihop.
Helt sjukt!

Vad kan detta tillstånd vara då?
Ja,det finns lite olika alternativ enligt mig.

Alternativ 1:
Det ligger en liten lillebror i min mage.Det låter ju faktiskt som att det skulle kunna vara så.
Jag har ju faktiskt inte sett kymten av mr.Röd sedan Liam kom.
Vi har inget skydd än,eller Tony räknar dom som han så fint säger.

Alternativ 2:

Jag har B-12 brist igen.Ungefär såhär var det sista gången jag hade det.

Alternativ 3:
Det är det här jävla vädret som gör att jag är sur och trött.Jag känner mig helt enkelt jävligt rastlös!

Så vad tror ni på 1,2 eller 3?

Eftersom jag inte ids köpa ett g-test.
Jag ids inte fara till VC för att be dom ta prover för att kolla vart jag ligger i B-12-
Så jag tror stenhårt på alternativ 3!



Postat av: Madde

Spännande! Tycker du ska kolla alternativ nr 1 och se. ;)

2011-02-24 @ 08:53:29
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: manja

skulle alt 1 ens finnas med på min lista skulle jag vara skit stressad, hur törs ni! nu vet man ju liksom att maskineriet funkar då man har två levande bevis på det!så mitt förslag är KOLLA alt 1 först

2011-02-24 @ 09:00:55
Postat av: Sara

Ja, alternativ 1 kan det vara. Mamma blev gravid med min lillebror när jag var 4 månader ;P

2011-02-24 @ 16:48:38
URL: http://sabacla.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: