-Underbart var ordet.

Det är redan 2 Augusti.
Det betyder att det är mindre än en månad innan lillkorven ska börjas skola in på dagis.
För mig betyder det att det ungefär är 1½ månad kvar innan jag börjar om att jobba.

Fast med en sån här fantastisk sommar som vi haft detta år så känns inte hösten särskillt skrämmande.
Allt kommer att gå tillbaka till det normala,och på vissa sätt kan det väl vara rätt skönt?
Det kommer ju fler semestrar ju!

Fast just nu njuter vi bara.
Njuter av att hela familjen har en fantastisk härlig sommar tillsammans.
Alla är lediga och vi gör en massa roliga saker mest hela tiden!
Det är sällan och aldrig vi är hemma och just gör ingenting,alltid på gång!
Pappan har 2 veckor kvar av sin semster så än är inte sommaren slut!

Det mest underbara måste ju nästan ändå vara att vi fått tillbaka vårat kök!
Jag är så lycklig över att ha mitt kök tillbaka,det går inte att beskriva med ord hur skönt det verkligen känns!

Från detta:

Till detta:

Underbart var odet.



Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: