-Kalasat heeela dagen!

Idag har vi haft kalas för heela slanten!
Vi har haft främmade hela dagen,många barn och många föräldrar.
Världens bästa och underbaraste vänner alltså!
Med många barn i huset som fikar och dricker saft så blir det ju fort kladdigt.
Tog lite tid att sanera huset,men nu ser det ut som vanligt igen.
Tyvärr så glömde jag faktiskt ta fram kameran.
Känns lite surt när jag tänker på det,men sånt är livet!
Tack för att ni kom och Lucas tackar för alla fina presenter han fått!

Som ni kanske märker så skriver jag inte så mycket..
Men ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva.
Jag tycker egentligen att jag skriver om samma saker jämt.
Så..

Vad vill ni att jag ska skriva om?

Postat av: sandra

Jo vi bor på kullen. Kan vi göra! Oliver kan dock inte gå än men han kan lätt krypa omkring i sanden =)

2011-08-29 @ 15:22:56
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: