-Motivation noll.

Jag har verkligen inte gjort många knop en vecka som denna.Jag har mest varit som en zombie känns det som.
Det är mycket jag borde göra.
Jag borde tvätta typ tio maskiner.
Jag borde börja pusta fönsterna.
Jag borde börja kratta.
Jag borde börja vårstäda hela huset.
Men både orken och motivationen finns inte där.Jag vet inte vart den tagit vägen.Men förhoppningsvis kommer den tillbaka innan hela huset förfaller.
Förfaller är väl fel ord eftersom jag dammsuger och plockar undan typ hundra gånger om dagen.
Men jag hoppas motivationen och orken kommer tillbaka innan fönsterna är så skitiga så att vi inte ser ut
Det lät lite bättre.

Jag funderar starkt till och från att skaffa en städerska.Tänk så himla skönt att ha någon som kommer hem 1 dag i veckan och skurar,dammtorkar och renbäddar sängarna.
Det skulle vara något.Och egentligen är det ju inte så dyrt nu när det finns RUT-avdraget.Den dagen jag börjar om att jobba heltid så kommer det nog att ske.
Hur ska man liksom annars hinna allt?

Påsk är det också i helgen för den delen.Men allvarligt talat så känns det inte som påsk.
Det är ju inge snö!Vad kan man liksom göra på påsken då?Man brukar ju köra skoter och pimpla.
Så för mig i år är det bara en extra lång helg.
Det borde vara förbjudet att påsken ska vara såhär sen.
Men lite fyrhjuling och mys i solen hoppas vi på iallafall!




Postat av: Erika

Det är helt underbart med städerska. Vi har en Eva som kommer varannan vecka och städar hos oss. UNDERBART!! vi <3 rut

2011-04-22 @ 21:38:32
URL: http://erikajoh.blogspot.com/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: