-Kvällen.

Ikväll har vi varit hos pojkarnas G-Farmor.Och självklart så är det ju nästan så att man rullar därifrån.
Det är liksom fika på fika och jag tror nästan att min mage håller på att sprängas!
Eftersom jag aldrig bakar och sällan äter fika så är det liksom som att jag hetsäter när jag får chans att fika mycket.
Kanske inte dirket klyftigt av mig,men jävligt gott!
Förresten är det bara barn som blir helt uppåt av socker?För jag blir då trött.
Är det för att jag börjar bli gammal?

Vi har ju förresten gjort om gången till tvättstugan för att litet tag sen.Eftersom jag tömt telefonen med bilder så är det väl lika bra att jag visar er hur fint det blev.









Jävligt svårt att ta kort i gången.Och dessutom är jag ju verkligen inte någon mäster fotograf.


Postat av: Anonym

men bild nummer 2 är ju stencool haha :D

jag tänkte "men asså, har ni dörren 3 dm upp på väggen? konstigt" sen såg jag att det var i spegeln den syntes egentligen :D

2011-04-21 @ 19:43:50

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: