-Tidig morgon och mycket mat.

Alltså,hallå!Varför sover barnen dåligt då jag är ensamen?Varför slår det aldrig fel?

Pappan for redan klockan 04.00.Helt sjuk att fara då,men huset är ända i Nordmaling så det är ju en bit att köra.
Vi saknar honom redan.

Det känns som att Liam ätit sig igenom natten.Han vaknade redan 00.30 för att äta,och han som inte brukar vakna förrän 02.00-03.00.
Jag måste nästan ha ammat honom i sömnen,eftersom jag inte har så mycket minnen av att jag gav honom mat!

Men redan 04.30 ville han ha mer mat.Bara att ge honom mera mat.Och självklart verkade Liam pigg och låg i våran säng efteråt och log och pratade.Tur han är söt!

Liam hann just somna om där kring 05.20 och då hör jag hur Lucas ropar på mig.Och eftersom Lucas inte somnar om var det ju bara att stiga upp!Jag önskar verkligen ibland att han kunde sova i våran säng!

Och eftersom man sällan och aldrig får Lucas att vila på dagen så kan jag tänka mig hur han kommer vara efter middagen.Så då är det bara att ha massor av saker att göra,då brukar det gå bra!

Men visst är det typiskt att det ska bli såhär när man är själv?När man är själv tycker jag att barnen ska sova extra länge!

Nä,några liter kaffe på detta och dagen är räddad!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: