-Mardröm.

Jag somnade före 9 igår.Det tar på att ha feber.Jag är liksom dödsjuk när jag har 38 i feber medans Lucas är som vanligt när han har 40 grader.
Lite av hans energi tack!

Jag har drömt värsta mardrömmen inatt.Jag vaknade helt jävla kallsvettig.Kunde knappt somna om.Jag hatar när man varken kan skrika eller springa i sina drömmar.Man försöker skrika,men ingenting händer,och man försöker springa,men man kommer ingen vart.
Efter en stund lyckades jag äntligen att somna om.Men drömmen var verkligen obehaglig.

Jag kommer till 99,9% ihåg allt jag drömmer.Det är väldigt sällan jag inte kommer ihåg.
Hur är det med er,kommer ni alltid ihåg vad ni drömmer?


Postat av: Anna

Jag hade Barbro först och gillade henne sen när hon gick på semester så fick jag gå hos en annan, och sen har jag bara fått tider hos hojna andra(minns inte ens namnet på hon) HOn jagsnackade med i telefon sa att hon var vikarie och skulle jobba där en vecka till, Barbro jobbar deltid och sen har de bara hon här.



Jo jag går hos Ann-Charlotte nu hon är klockren :))) Jag kände att jag måste byta för att bli lugn och må bra, jag blev stressad av den dära BM som jag fick och hon gjorde mig orolig för sånt jag aldrig ens funderat på..



Hur löste det sig för er med 3 timmars på dagis??

2010-09-23 @ 09:01:27
URL: http://jakiya.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: