-Lucas är och blir bortskämd hos mommo.

Lucas mommo frågade om Lucas ville följa med henne hem och sova hos mommo inatt,och självklart ville han ju det.Han var och hämtade sin "Bellafant" och sedan hade han knappt tid att säga hej då till mig!Fast jag hann ta mig en liten hej då puss innan han sprang mot mommo bil!
Han verkligen älskar sin mommo.Och jag antar att han blivit rejält bortskämd ikväll!

Det blev genast tomt och tyst när Lucas for.Och helt plötsligt hade vi bara en minipojke kvar.Och Liam gör ju inte så mycket väsen av sig än!
Liam ligger just nu och luftar snoppen och ska snart få bada!Och efter han badat blir det att äta lite tisse och sedan hoppas jag att han vill sova!
Vi har nämligen hyrt film som vi tänkt se när guldgossen somnat.

Förresten har jag och mamma varit på dop-kläder jakt idag på stan.Hittade vi någon?Nä,som vanligt med andra ord!Eftersom jag inte hittat några fina dopkläder som jag ska ha kanske vi alla får gå nakna?Skulle vara någonting va?
Det är ju 2 veckor kvar,så jag hoppas jag hittar något innan dess.Tyvärr kommer jag ju inte riktigt överrens med min "nya" kropp!Det är nog där skon klämmer mest när jag testar kläder!

Nä,nu ska miniman bada!


Lucas "Bellafant".

Postat av: elin

Haha så söt! Liam har inte ännu nån favorit "nalle", när han ska sova ska han ha nappar och hålla i, haha!



I vilken ålder kommer det egentligen?

2010-09-16 @ 20:02:54
URL: http://elinstalnacke.blogspot.com/
Postat av: Jannice

Hade inte du också en elefant när du var liten? :)

2010-09-16 @ 23:54:01
URL: http://jannicehedman.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: