-Ändrade planer!

Ändrade planer igen.
Som ni alla vet skulle vi ju köpa en ny bil.Men allvarligt,hur kul är det att köpa ny bil när man kan köpa nya skotrar?
Så vi lägger nya bilen på hyllan och köper roligare saker för pengarna.
Jag menar.Vi har ju en bil från -04 som enbart har gått 8600 mil,så det håller nog ett eller två år till.Vi skulle ju kunna köpa både nya skotrar och ny bil om vi ville.Men eftersom vi är några miljonärer eller inte heller vill låna pengar från banken så måste man ju prioritera här i livet.

Som det ser ut i dagsläget kommer jag att sälja min Summit -07 och ta Tony Renegade 600 -07.Och Tony i sin tur kommer att köpa en Renegade 800 med ny xp-chassit.
Tonys Renegade är ju så förbannat fin.Så jag kommer att testa den i vinter.Och tycker jag om den behåller jag ju den självklart.Men känner jag att den är för stor och för tung för mig så säljer jag den och köper en Renegade 550f med nya xp-chassit istället.
"Problemet" med min nya skoter isånnafall är ju att den är "gingantiskt".Den väger ju fläsk,mattan är 345cm med 44 tum kammar.Men chansen att jag ska köra fast med den är ju obefintlig eftersom det är en djupsnöskoter.Och plus att jag är ju som en fjärt.
Men vi testar och ser.Tycker jag inte om den säljer jag den.Värre än så är det inte!

Så nu kan jag meddela att Tony sitter på blocket hela kvällarna och letar.Det är enda gången han sitter på datorn.


"Gammlen"


Nya.


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: