Vi tar en härlig morgonpromenad till BVC.

20101015614 (MMS)

Vi tar en härlig morgonpromenad till BVC.


Postat av: Sofia

Ja, det är konstigt att så fort man ser en gravidmage så blir man lite sugen. Vi vill bara ha två barn så jag hoppas att jag kan tygla mig i framtiden när suget kommer! =) Ska försöka njuta ordentligt den här gången eftersom det antagligen blir den sista (om allt går bra då).



Nja, 27 tum är nog för litet även på bredden! Jag har rätt breda höfter så oavsett hur lite jag väger har jag nog aldrig kommit i mindre än 28 tum. =)



Vill Lucas inte åka vagn längre förresten?

2010-10-15 @ 09:49:06
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Skönt då att ni har kvar den andra vagnen så att ni kan variera lite!



Håkan är bergsäker på flicka och jag har den känslan också, men vi får se! =) Bf är 9-10 april ungefär.

2010-10-15 @ 11:07:43
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: