-Det faller en tår för alla som har det svårt..

Jag blir så ledsen..
När jag tänker på barn som har det svårt.
Barn som inte har föräldrar som bryr sig.
Föräldrar som slår istället för att ge en puss.
Föräldrar som aldrig uppmuntrar sina barn eller som aldrig berättar hur mycket dom älskar sina barn.
Barn som bor med föräldrar som missbrukar alkohol eller droger.Tänk er hur deras vardag ska se ut?Tänk er hur det ska vara att alltid se mamma eller pappa påtända.
Barn som aldrig får hemlagad mat.
Barn som måste gå med trasiga kläder eftersom familjen inte har råd att köpa nya.
Barn som måste vara föräldrar åt sina föräldrar.
Men mest av allt tycker jag synd om barn som inte får vara barn.

Fast vi bor i Sverige är det nog många barn som far så himla illa..Jag blir så jävla ledsen alltså.Barnen är ju det bästa vi har.
Vi ska vara rädda om våra barn.Dom förtjänar det bästa av alla världar.

När jag tittar på mina barn kan jag inte i min vildaste fantasi förstå VARFÖR man gör barn illa.
Barn kan inte få förmycket kärlek.Man kan inte älska dom för mycket.
ALLA barn förtjänar en trygg och bra uppväxt.
ALLA barn förtjänar att höra hur duktiga och bra dom är!

Jag gör allt för mina barn.Det finns faktiskt ingenting jag inte skulle göra.Jag älskar dom mer än livet själv.Ibland när jag sitter och tittar på dom kan jag inte fatta att det är mina barn.Att jag har fått den äran att få världens finaste barn.
Det är mitt jobb som mamma att ge dom en bra uppväxt och att dom ska få växa upp i en trygg och kärleksfull familj.
I våran familj tar aldrig pussarna slut,eller orden jag älskar dig.

Tänk att en kram från sina barn kan förgylla en hel dag.♥

Postat av: Magda

Jag håller med dig till 100% Barnen är de finaste !!

Tänkte att jag skulle skriva igen.. att jag gärna fotar dina små.. jag fotar för att det är så himla kul, så det "kostar" inte så mycket men eftersom jag inte har något företag så tar jag det helst per telefon. /Magda 0730503110

2010-10-20 @ 08:36:43
URL: http://vatto.blogg.se/
Postat av: Madde

2010-10-20 @ 10:15:40
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

vi lider av samma problem med våra barn. Men alva somnar inte när hon äter utan bara i famnen och när man lägger ner henne så vaknar hon.

Börjar bli gode less. Men men vad ska man göra :)

Vattengympa borde du testa det är hur kul som helst. Det är jag och tanter och gubbar..haha..

2010-10-20 @ 10:18:02
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/
Postat av: Malin [Foto&Vardag]

Jag kan bara hålla med dig! Jag förstår det inte heller..man blir verkligen ledsen! Barnen är allt!

2010-10-20 @ 10:44:38
URL: http://mandarinklyfta.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: