-Veckans alla dagar.

Fredag igen!Snart börjar jag att gråta över att tiden bara springer iväg.Jag hinner ju inte alls vara med!

Måndag gjorde vi inte så mycket.Vi förberedde det sista.Jag fick ju lite problem med klänningen eftersom mina enorma tissar inte alls ville vara instängda.Shit,vilka tuttar alltså.Men tillslut tvingade jag dom att stanna innanför klänningen,så det löste sig!

Tisdag så gifte vi ju oss,så det var ju en ganska speciell dag.Efteråt gick hela familjen på Golden för att äta lite gott.Och efter det gick vi in på Hansens för att köpa lite bakelser som vi åt upp hemma.Sedan hade vi massa mys på kvällen.En helt underbar dag med andra ord.♥

Onsdag
var vi med Manja och hennes två barn på öppna förskolan och lekte.Efter lunch så bäddade vi ner Liam och Oscar i varsin vagn och gick till Badhusparken så att Lucas och Vera fick leka i lekparken en stund.
Tack än en gång för en trevlig Onsdag!
Visst kör vi samma koncept nästa Onsdag?

Torsdag var jag och Liam in till stan för att fika med Erika,Celine och Åsa,Amanda.Och som vanligt var det ju trevligt!En massa surr och självklart lite mat i magen.Aldrig fel!

Idag Fredag då?Jag vet inte vad vi ska hitta på.Men förhoppningsvis blir det ingen tråkig dag!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: