-Rubrik?

Ännu en Måndag.Fast eftersom jag är mammaledig är det nästan Fredag hela veckan!

Äntligen kan jag säga att vi är friska.Ingen feber,ingen hosta och Lucas har inte längre ont i örat.Jag känner på mig att detta kan bli en toppen vecka!
Jag vet inte riktigt vad den kommer att bjuda på.Men förmodligen något!

Dessutom måste jag få säga att Lucas är inne i ett väldigt bra sovflow nu.Han somnar 19.30 och vaknar kring 07.30.För oss som är vana att han brukar vakna ring 5-6 är ju detta typ världens längsta sovmorgon!

Lillebror ligger och sover/snuttar/skrattar från klockan 6.Men vad gör det när jag får ligga i sängen till typ 7-7.30?Jag är så nöjd med dessa tider,och jag hoppas dom forsätter.För är mamma pigg och glad så blir dagarna för alla i familjen bra!
En trött och sur mamma vill väl ingen ha?

Idag hade jag tänkt att ta en promenad till dagis eftersom Lucas bara älskar att stå på sin ståbräda.

Nä,nu ska vi måla lite!


Så här ertappade jag Lucas i somras.
Lärt sig av sin pappa kanske?


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: