-Prins of nånting.

Igår var Bella och David här och såg film med oss.Det blev Robin Hood.Inte den nya,för den var bara bajs.Utan den äldre,prins of nånting.
Självklart blev det ju också lite godis och chips.Jag var även så generös att David och Tony fick varsin 3,5.Det var riktigt trevligt och mysigt!

Idag kommer våran nya familjemedlem hem.Tony sätter sig snart i bilen och far till Kiruna för att hämta honom.Är jag avensjuk på att han ska sitta i bilen en hel dag?Nä,inte det!
Men är jag lite avensjuk på att Tony får en ny skoter iår?Ja,lite.Men nästa år är det jag!

Ganska sjukt att man egetligen inte bryr sig hur mycket leksaker kostar.Eller bryr sig gör man ju,men så länge man har dom pengarna det handlar om så köper man typ skotrar gladeligen.För om jag säger såhär.Denna skoter kostar ganska många X antal tusen.Många skulle nog tycka vi är dumma i huvudet..Men skoter är ju liksom våran hobby.Och då är det ju roligt att ha nya och bra saker.
Och om man aldrig köper roliga saker,vad jobbar man då för?
Men vi skulle ALDRIG kunna tänka oss låna till en skoter,det är ju helt sjukt ju!Stå och betala av en skoter mitt i sommaren,nä tack.


Här har ni våran nya "bäbis".

Postat av: Jennie och Norah

Jag tänker alltid att nu jäklar ska jag vara vaken till åtminstonde 23 (på den tiden Norah sov till 07),för då får jag 8 timmars sömn.Men icket,när klockan blir över 21 så händer det nåt och jag kan inte hålla mina ögon öppna =)



Tänk såhär: Så KUL att ha en hobby - Skoter för eran del!Strunt samma att det kostar pengar,det är ju intne direkt så att barnen svälter bara för att ni köpt skoter =)Jag är faktiskt grymt avundsjuk,för själv har jag ingen extrem hobby som intresserar mig,vilket jag mer än gärna skulle vilja ha.Jag kanske måste köpa mig en skoter? =)

2010-10-17 @ 13:27:58
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: