-Knäpp?

Igår fick jag ju för mig att byta gardiner typ överallt här hemma.Jag älskar förändringar av hemmet.Förövrigt var det bara 1 månad sedan jag böt gardiner första gången.Men jag kan fan inte låta bli.

Men nu till det jag egentligen skulle skriva.

Varje gång jag bytt gardiner,köpt nya lampor till fönsterna eller fixat nya krukor till fönsterna så måste jag vänta tills det blir mörkt och sedan gå ut och gå förbi vårat hus.Jag måste se hur alla våra fönster ser ut utifrån.
Tony tycker bara att jag är knäpp och skrattar åt mig!
Ibland kör jag förbi med bilen bara för att se så att det ser bra ut utifrån.Och ser det inte bra ut utifrån så måste jag ändra om tills det ser fint och mysigt ut utifrån också.
Vet inte varför det är så viktigt för mig.Men när jag själv går förbi hus så tittar jag hur alla har det i sina fönster.

Är det bara jag som är så "knäpp"?

Postat av: Anki

absolut :P Jag e ju som alltid hemma så det är bara säga till då du har tid & lust ;P

2010-10-01 @ 07:28:37
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Jonna

Har aldrig tänkt att göra så på mitt eget hem men tittar ju alltid som du säger om man går förbi andras.. Ojoj, måste nog prova din variant sen ;) Vilken färg är erat hus? Körde förbi försöksgården igår då vi for mot älsbyn men visste som ej vad jag skulle leta efter, det röda? Haha. KRAM

2010-10-01 @ 09:51:40
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com
Postat av: Milly - Mamma till tre flickor ♥

Första gången jag kikar in här och vilken mysig blogg du har!



Hit kommer jag att komma flera gånger. :)

La till dig på bloglovin' för att inte missa något.



Hoppas att du får en underbar fredag!

Kramar

2010-10-01 @ 12:37:04
URL: http://milliez.nu

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: