-Dino Drake och en jävla massa svammel!

Strax före vi skulle gå och lägga oss igår så hör vi Lucas i babyvakten.
-Mamma!Mamma!
Jag gick ju självklart upp till honom då.
Han sa hej väldigt glatt!Och sedan ville han komma.Men jag förklarade för honom att det är ju mitt i natten och mamma,pappa och lillebror sover också.
Lucas nickar förstående och lägger sig ner och jag stoppar om honom.
Sedan säger han något med att han måste sova nu och sedan säger han godnatt.
Mammas stjärna.
Undra om han var vaken eller om han var i sängen.Han var så väldigt lugn och fin!

Idag då?
Ja,jag hade ju som tänkt att vi skulle ta oss våran numera dagliga morgonpromenad.Men det är faktsikt ganska kallt.Men som dom säger.Det finns inga dåliga väder,bara dåliga kläder!
Jag är så jävla less på dessa förbannade småkilon som är kvar nu att jag bara vill spy på dom.Så nu jävlar ska det bort.INNAN JUL!

Jag funderar även starkt på om man skulle ha börjar plocka fram dessa julgjejor.Men först kanske jag måste leta fram dom,för jag han ingen aning om vart dom kan vara!

Igår bytte jag förresten gardiner i köket.Vi har 3 fönster i vårat kök,så vi behöver alltså 3 paket panellängder.Och jag tänker inte gå in på hur jag har mått medans jag har letat efter gardiner till mitt kök.Men det känns som att det var nära att jag skulle åka in på pysket.Jag höll jävlat på att få pyskbryt.Men det löste sig till sist iallafall!

Innan jag avslutar detta inlägg så tänkte jag visa en julklapp som Liam kommer att få från sin mormor och morfar.För övrigt kan jag även säga att jag börjar köpa julklappar nu.Det är enklare att köpa till Lucas än till Liam.Det känns så jävla onödigt att köpa en massa leksaker till Liam som vi redan har.Så att vi har kommit från till att vi ska köpa lite leksaker och sedan sätter vi in några tusen på hans konto istället.
Visst lät det som en bra ide?



Visst var donusarien hur söt som helst?
Jag tror Liam kommer älska att sitta i bollhavet och leka!
(Jag tror och att Lucas kommer att vilja provpröva bollhavet.)

Postat av: Jessica

Jag har också tittat på det där bollhavet, tror zelda också skulle gilla det =)

2010-11-23 @ 10:57:14
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Therese,Leo och Isaac

fin drake, vars får man tag i den och vad kostar den?

2010-11-23 @ 23:27:37

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: