-Sammarbete?

Idag kommer pappan förhoppningsvis hem.Hem ska han,han får väl bara måla lite fortare!
Om man frågar Lucas så är pappan på affären.Det spelar ingen roll vart man är.Så länge man inte är hemma är man på affären.Enligt Lucas alltså!

När det gäller att sova så tycker faktsikt jag att småfisarna kan samarbeta lite grann.Typ somna sammtidigt på kvällen och vakna ungefär sammtidigt på morgonen.Visst låter det som en superbra idé?
Tyvärr är det nog bara jag som tycker det.
Lucas som aldrig brukar sova länge än till klockan 6 sover ännu!Och klockan är ju 6.40.Men eftersom storebror tar sovmorgon så var det Liams tur att fixa så att morsan skulle stiga upp kring 05.40.Och Liam som brukar vara en riktigt tjuvsovare och sova till 8 ibland.
Jag tror dom sammabetar grabbarna grus!
Men akta er,för om 15 år så kanske mamma gör igen!
Men vilken tur att det är värsta pensonärs varningen på mig eftersom jag aldrig är uppe länge än till 10 typ.


För övrigt har mina småfisar han gått och blivit lite förkylda.Jag förundras hur mycket snor det ryms i en liten bäbisnäsa.

Jag höll ju på att glömma att säga att min barndomskompis Erika kommer och hälsar på mig nu på morgonen.Vi hade väl tänkt ta oss en liten promenad och bara surra en massa.Det var ju typ tusen år sedan vi sågs.Det ska verkligen bli kul!
Men eftersom Erika är värsta träningsfreaket och jag är värsta godisfreaket så kanske jag inte vågar visa mig och min "misshandlade" kropp!

Nä,kaffe nu!


Postat av: jessica

Så söta, Kevin har oxå den där pyjamasen.

Jag har bara en hulligan iveckan så han har ingen att sammarbeta med stackarn

2010-11-03 @ 08:18:18
URL: http://jessilundgren.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: