-Vem är jag?(Dag 1)

Jag heter Emmeli Maria Persson.
Jag föddes 16 November 1986.
Jag är 155,7 cm över havet.
När jag ställer mig på vågen visar den jämt 56 kg.
Jag har blåa ögon.
Jag har ingen aning om vad min hårfärg egentligen är. Men jag antar att den är råttfärgad.
Jag har smala fingrar. Min vigselring är 15,5.
När jag inte ammar så ekar det väldigt tomt i BHn.
Jag har storklek 36-37 på mina skor.


Jag är snäll, och jag bryr mig om andra.
Jag är en känslomänniska.
Jag blir fort arg,men det går över direkt.
Jag brukar säga vad jag tycker.
Jag har dyslexi,så jag är helt värdelös på att läsa.
Jag har kiss och bajshumor.
Jag är öppenhjärtlig.
Jag är inte blyg.


Jag skulle dö för min familj tusen gånger om.
Mina systrar är sånna där änglar.
Min mamma och pappa är fantastika.
Min man gör mig lycklig.
Hur fantastiska mina barn är går inte att beksriva i ord.
Jag älskar att sitta och dricka kaffe med mina vänner.


Jag älskar att köra skoter.
Jag jobbar som snickare.
Jag trivs av att bara jobba med killar/gubbar.
Jag är en pojkflicka.
Jag körde crossare innan vi fick barn.
Jag älskar snön och blir lycklig av att titta ut och se snö.
Jag har tävlat i slalom i många år.
Jag är ganska värdelös på att laga mat faktsikt.
Jag hatar egentligen att köra bil.
Jag är en morgonmänniska.Men morgonhumöret kunde vara bättre..


Jag
är livrädd för lån.
Jag har typ 5 olika sparkonton.
Jag gillar pengar.
Jag tror visst att pengar gör oss lyckligare.
Jag har mani på att göra om och renovera.

Vad tror ni om detta då?

Imorgon kommer jag att skriva om min första kärlek,spännande!

Postat av: Jennie och Norah

De är faktiskt köpta på Presenten för typ 60:-

Har sett dom på andra inredningssidor,men där får du betala det tredubbla!

2010-11-18 @ 12:28:40
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: