-Har egentligen inte tid.Men bilder får ni!

Egentligen har jag hur mycket att skriva.Men jag orkar inte skriva allting just nu.Det kommer,kanske ikväll om min småpojkar vill sova!
Jag är nämligen ensam mamma i veckan.Pappan är i Umeå och målar.Och när man är ensam mamma hinner man blir man fort avbruten mitt i skriveriet.Och det jag ska berätta för er vill jag helst skriva sammanhängade.Så det får bli när buspojkarna sover!

Istället bjuder jag på en himla massa bilder.
-Lucas-

Lucas kör sin skoter.


Läser mammas bok.


Kör 4-hjuling.


Sitter på en Mini-Z.


Nybadad Lucas.Titta på Lucas panna.


Lucas konstverk i hans rum.Tur vi ska tapetsera om!

-Liam-

Somnar bäst vi mammas tissar.

En trött kille!


Liam sitter i Babybjörn.


Våran söta rumpnisse premiär sitter i vagnen!




Målning i Liams blivande rum.Kommer bli skitbra!



Postat av: Nadia

Jag har råkat glömma bort en grej som saboterar planen imorgon, min bror kommer på besök och bor inte här i stan och är här under dagen. Tror ni att det kan funka med samma tid och utanför småstaden, fast på onsdag? :)

2010-11-01 @ 15:09:28
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Malla

Kommer bli superfint i rummet!

2010-11-01 @ 18:18:04
URL: http://www.monstermalla.se

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: