Det blev inte alltid som man tänkt sig..

Idag bestämade vi oss för att fara till Lule,eller Storheden.Det var mycket jag hade tänkt att handla.Typ julklappar,gardiner till mig,en ny matta och sedan hade jag tänkt att vi skulle veckohandla på Coop.
Men det blir inte alltid som man tänkt sig.Eller hur?
Jag hittade bara bajsgardiner,mattan jag hade tänkt ha var slut.Toys r us är en väldigt rörig butik så där hittade jag ingenting.Och på Max var det så mycket folk att vi knappt kom in.
Två hungriga ungar..
Jag fick snällt sätta mig och ge Liam mat i pantrummet på coop.Jättekul och där luktar det ju så himla gott.En odör av gammal öl och allmänt bajsig doft.
Ungen blev iallafall mätt och mamman blev lite nöjde tills jag insåg att Liams ena molo toffel var spårlöst försvunnen.Ja,jättekul!Eller så inte!
Snacka om att det blev en väldigt sur och grinig mamma.Jag blev så jävla grinig att vi for hem.Eller vi for faktiskt på BigBoy.Och efter lite mat i magen blev humöret en aningen bättre.

Jag är fortfarande lite små irriterad över att toffeljävlen är borta och jag måste köpa nya.Och jag är fortfarande lite irrterad över att det inte fanns något som jag ville ha..
Men barnen och pappan skötte sig jättebra.Det var bara mamman som var gnällig.
Jag for även på Dollar för att tröstshoppa lite krimskrams.Och det fungerade.Lite gladare blev jag.

Ikväll har vi spelat Mario och busat med pojkarna.
För om det är nått jag har.Så är det världens bästa familj!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: