-Silikontuttar.

Det måste ju finnas någon eller några som läser min blogg som har ett par sillisar.
Och då har jag lite frågor till er:

-Vart gjorde du det?
-Är du nöjd med dom?
-Vart har du ärret?

-Vad kostade dina tuttar?

Jag har mest tittat på Polarkliniken i Umeå,men det är mest för att det är nära dit.Därför skulle jag vilja ha lite heta tips om andra bra ställen!

Postat av: Anki

har inga själv men vet att det finns ett ställe i Luleå där dom gör och dom som gjort har vart nöjda..men vad stället heter vet ja faktiskt inte..

2010-11-25 @ 12:52:44
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anki

ja det stämmer nog...kände igen det namnet..

2010-11-25 @ 13:14:41
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brukar inte kommentera anonymt men då jag inte gått ut officiellt med att jag op:at mig blir det så.



Operarade mig i Luleå på hermelinen där Anders Liss jobbar (har dock hört att han ska sluta efter jul..) och han är väldigt duktig och jag är jätte nöjd.

Jag har ärret under bröstet och det syns knappt och dom kostade 42000 allt som allt.

Helt klart värt pengarna tycker jag :)

2010-11-25 @ 14:51:47
Postat av: Monica

Ja mig vet du ju redan ;)

Jag gjorde mina på Kirurgcentrum i Sthlm, hos dr Blomgren, en äldre herre som är mycket skicklig. 40 000 riksdaler gick kalaset på. Mycket nöjd, men dom är inte lika fina nu som innan jag fick Anton så klart. Så den dan jag har råd och har klart med barn så vill jag nog fixa till dom ;) Men det kanske jag inte vill då.

Ärren är under brösten.

Har hört att i luleå så låter dom folk operera hur stora tuttar som helst, det bestämmer patienten och det är ju inte så bra alla gånger.

På kirurgcentrum gör dom så att det ska se proportionerligt ut vilket är jättebra! Jag fick skicka in en bild på en byst som jag tyckte skulle passa mig och så gjorde han en bedömning efter att ha sett bilder på min byst om det skulle bli snyggt. Han tänker nog mycket på dom stackars ryggarna också. Inte skönt att bära på 10 kg bröst liksom ;)

Sugen på en op?

2010-11-25 @ 15:40:04
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Har också hört bra om hermilenen i luleå. typ 38000 och de bröst jag sett därifrån var fina ;)

2010-11-26 @ 13:06:57
URL: http://jonnahjalte.blogspot.com
Postat av: Jain

proforma clinic, nöjd än så länge ;)

Ärret under tuttarna och de kostade 37.000.

Då bjuder dom på resa upp till 2000 kr, övernattning, mat osv...

Jättetrevlig personal, allt tiptop! =)

2010-11-26 @ 15:52:20
Postat av: Anna

Kan också rekomendera proforma clinic i sthlm. Kostade 35000kr för mina.Ärret under brösten. Är så bra när man får resan betald och får övernatta där med mat och allt. Och personalen är verkligen jättegulliga. Läkaren som jag hade heter Calle Gustavsson.Helt suverän!

2010-11-26 @ 21:23:07
Postat av: Jain

Jag hade också Calle =)

Riktigt härlig läkare alltså =D

2010-11-30 @ 09:27:43

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: