-Måste ha tomtejävlar.

Då var det måndag igen!Här går det undan!

Igår var det skyltsöndag och kallt!Men när det är skyltsöndag så måste man på stan,hur kallt det än är!Och ska vi snacka kallt så kan vi snacka om högst upp på Kirunas slalombacke i slutet av januari iklädd fartdärkt.Det ÄR kallt!

Vi gick på stan med Pär och hans barn.Kusin Alexander,moster Lisa,moster Bella och David.Men eftersom jag inte alls hade någon känsel i tårna efter sisådär 30 minuter blev vi inte så långvariga på stan.Inte det enklaste att gå runt med barnvagn och fyra stycken ungar som springer överallt när det är så mycket folk!

Lucas tyckte att tomten var läskig.Men självklart var det roligt att få paket av honom!

Vi gick på Coop och handlade efteråt.Middagen bestod av Tacos med Bella och David.Och självklart var 1a ljuset tänt.

I veckan då?
Jag har ingen aning.Just nu väntar jag och Lucas på att Liam ska vakna så att vi kan iväg och veckohandla.Och eftersom jag inte hittat en enda tomtejävlen i mina julkartonger så antar jag att jag måste inhandla en sådan.Jag tycker inte tomtar är sådär jättefina.Jag tycker faktsikt dom är lite småläskiga,men Lucas vill säkert ha en tomte så några tomtar får det bli!

Ja just ja.Pappan i familjen far till Umeå imorrn för att jobba.Kul!Eller så inte!Fast egentligen är det inte så farligt.Han blir bara borta en natt.
Därimot en sak som känns mindre kul är att han ska fara till Umeå mellandagarna för att göra det största Älvsbyhuset på sådär 323kvm vägg.KUL JUL!Eller så inte!

Postat av: Erika

Du har ju så rätt i det du säger man det är så svårt att låta bli att få panik och se ner på sig själv. Tröttheten gör väl sitt också.



Jobbigt att ha ett kvällpiggt och ett morgonpiggt barn. Du gör det bra, dessutom så har du dom själv dygnet runt ibland, wow säger jag bara! <3



Ses i veckan?

2010-11-29 @ 11:04:27
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: