-Kaffe och pepparkakor.

Jag tog aldrig en promenad till dagis igår.Jag fegade ur.Det kändes så himla kallt ju!
Jag tog iallafall bilen igår och lämnade Lucas på dagis.Sedan for jag vidare till Lina och söta Amanda på Holmen!Alltså.Snacka om en sockersöt liten flicka Amanda är.Som en liten karamell!
Lina kokade kaffe och sedan satt vi och drack kaffe,åt pepparkakor och surrade om allt mellan himel och gjord i typ 3 timmar!
Riktigt trevligt!

Idag är det inte alls lika kallt ute.Antigen klär jag på oss och sedan går vi ut och leker en stund på morgonen eller så kanske vi skulle fara en sväng förbi jobbet.Har ju nästan lovat Fredrik "LINDBÄCKS STEKARN" Öhlund det!
Och Lucas tycker ju det är riktigt roligt på mammas jobb!

Nu ska jag iallafall försöka hoppa i duschen!

Postat av: jenny

Hej!

Jo, jag är väldigt nöjd med hestra. Men nu verkar hela stan ha upptäckt vilka bra vantar dom har för det var utplockad överallt. Ska kolla på barnens hus..



Jag läste ditt inlägg om att pilla på snipp oc snopp. Lilja är faktiskt inte speciellt intresserad än. Men om hon gör det så brukar jag bara be henne vara försiktig så hon inte river sig eller blir smutsig. Det förstår hon och hon verkar vara positiv till sin "skrutta"



Jag förstår däremot vad du menar, det är många som skojar om snoppen med barn, men skruttan ska man gömma och hålla för sig själv. Tråkigt det där, men jag tror att det går över =)

2010-11-10 @ 08:49:59
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: jenny

Åh vad smart! Det ska jag kolla upp =)

2010-11-10 @ 09:27:09
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Erika

Ska vi träffas hemma hos oss? Strax efter 11 kommer det en klasskompis och fotar Celine och jag vet inte hur lång tid det tar men ska ni lämna Lucas på dagge vid 12 så får ni som sagt gärna komma till oss så bjuder jag på kaffe :)

2010-11-10 @ 17:06:05
URL: http://stordocka.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: