-IKEA.

Jag är vaken,är ni?
Tony tvingade nästan mig att ta sovmorgon idag.Men jag har verkligen inte tid med att sova!Jag måste ju sitta här och få all den insperation jag kan innan vi far.

Kring 8 ska vi fara och lämna Lucas hos sin mormor och morfar.Sedan bär det av till IKEA för oss övriga.Lucas tycker inte det är sådär jättekul att sitta i bilen flera timmar,så istället får han vara och busa med mormor och morfar.
Tony är väl inte heller lika exalterad som jag är över att fara på IKEA.Men han får finna sig i till att följa!
Liam då?Ja,han hänger med mig!Så länge jag har mjölk i tissarna så gillar hon nog mig mest!
Eftersom jag är ensam tjej i familjen så är det väl inte mer än rätt att jag får bestämma.Alla mina pojkar kommer ju att ha hur mycket tid som helst till att göra "killgrejor".

Vad ska vi handla då?
Ja,allt möjligt faktsikt!Liams rum är ju helt klart.Så det blir inredning dit.Alltså.Helt allvarligt.Mina pojkar kommer nog ha dom finaste rummen som finns när vi är klara.Jag känner att jag är så himla supernöjd!
Och lekrummet kommer bli guld.Nästan som att man själv skulle vilja leka där!

Och självklart kommer det ena och det andra också att glida ner!
Nu ska jag börja packa och fixa allt vi ska ha med oss!

Ha en bra dag alla!

Postat av: Anki

för mig gick inte vattnet utan ja skulle på toa och blödde...så ja skulle bara undersökas sen hem med sovpiller..men så blev inte fallet=) var öppen 8 cm då ja kom in S

2010-11-13 @ 09:48:57
URL: http://mammaanki.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mäh tack för den ! ;)

Ne jag förstår hur du menar & hur du känner, vet ju att du älskar ditt jobb. Å det ska du vara glad för =)

2010-11-13 @ 12:52:42
URL: http://jessicatommy.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: