-Då blev det kväll.

Ikväll har vi varit och busat med kusin Alexander.Snacka om att Lucas har saknat honom!Lucas lyser alltid upp som en sol när han träffar Alexander när han varit hos sin pappa!
Och dom bråkade nästan inte en enda gång.Klockrent!
Vi skulle även äta kvällfika hos dom.Men pojkarna har som ingen ro att sitta stilla när dom är med varandra.

Och nu är det kväll.Storebror sover och pappan håller just nu på att göra lillebror redo för sägen.Men eftersom Liam "måste" snutta sig tills söms så brukar han ändå aldrig somna före 9.
Han somnar så fint vid tissen och direkt jag lägger ifrån mig honom vaknar han.Sådär håller vi på ungefär 3-4 gånger innan han somnar på "riktigt".

Imorrn hade jag tänkt att ta en promenad med pojkarna till dagis.För när jag lämnat Lucas ska jag gå förbi Lina som har köpt hus på holmen och dricka lite kaffe!

Men nu ska jag se Böda Camping.Och självklart försöka få Liam att snutta sig till sömn!

Ha en bra kväll alla!

Postat av: Malin [Foto & Vardag]

Tack! :)

Jag har gjort dom i photoshop och skrivit ut på fotopapper :)

2010-11-08 @ 20:52:38
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: Sofia

Ja, jag har också känt på mig att det skulle bli en till flicka. =) Skulle vi nån gång mot förmodan få en till, så känns det som att det också skulle bli en flicka! Men inte mig emot, jag är nöjd bara jag får friska ungar!

2010-11-08 @ 21:24:43
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: