-Veckans magbilder och skor åt lilleman.

Jag är trött,så jag bjuder på bilder istället!


Det börjar bli en rejäl kula nu!

V.33

ÄNTLIGEN har vi fått tag i snygga och lätta skor och lilleman.
Det blev ett par från Puma.

Självklart måste han få sandaler också!

Postat av: Jennie och Norah

Hihi,det såg faktiskt värre ut på bilden än vad det är..Mer rödbrun skulle jg vilja säga,men då var jag fruktansvärt vit innan så det är väl därför det ser hemskt ut :)



Tjoho,nu äre inte länge kvar!När tusan var ni beräknade?

2010-05-20 @ 20:22:29
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Lite solfrossa har jag dock ;)



Wow,det är nära nu!!Hur tror du att det kommer att bli att vara 2-barnsmamma?Så spännande!



Jadu,jag är avundsjuk på alla gravida tjockisar!:)

Min kropp är verkligen ett mellanting av vad jag vill vara just nu.Antingen gravid och fet,eller smal och vältränad.Nu är det bara daller,löst och hängigt,trots att jag inte direkt kan säga att jag är överviktig :)

2010-05-20 @ 20:35:10
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Det är ju perfekt att få barn på sommaren - Då är det ljust och härligt ute!Och kaffe..vad tusan hade man gjort utan mirakeldrycken kaffe? :)

Det är nog bra att man ställer in sig på sömnlösa nätter,för hipsvips får man en bebis som bara sover :p



Jag vill veta känslan hur det är att föda ett andra barn.Hur tusan ska man kunna älska en till?!Nu är det ju så att så blir det ju,men det känns ibland nästintill omöjligt med tanke på hur mkt man kan älska "bara" ett barn :) Häftigt det där!



Nej jag är deff inte tjock,men trots det är jag inte nöjd över min kropp.Och som du skriver,kommer man nånsin att bli det?Jag vill ha en FAST mage,inte en mage som sväller till dubbel storlek så fort man äter :) fastare rumpa,större bröst,smalare lår,vältränade vader..And on and on..Tänk om man bara kunde vara nöjd och inte tänka på allt man vill ha och BARA tänka på det man har.D.v.s att man har faktiskt fött barn och fått tillbaka en hyffsat bra kropp trots allt.Inte alla som har den turen.Trots att min kropp inte förändrades ett smack medan jag var som mest aktiv med mina morgonpromenader så kände jag mig snygg.Nu när man bara ligger och degar,äter dålig mat och godis,så känner man sig lejd igen :)

2010-05-20 @ 20:52:09
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja dom är allt bra hjärtliga, men dom försöker ju iaf. O det är väl huvudsaken:-)

2010-05-21 @ 09:56:30
URL: http://jeanny.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag håller bokstavligt talat på att längta ihjäl mig.Kan inte vänta mer,vill bara flytta från den här skitlägenheten nu,nu,nu!Men sen på nåt konstigt sätt så känns det lite vemodigt..Alla minnen,Norahs första "hem",o.s.v.

Hur länge har ni bott i hus förresten?



I helgen blir det lugna puckar.

har packat hela dagen och ska iväg en sväng på stan lite senare..God middag ikväll och lite snarra.På måndag åker vi med den mesta så helgen ska bara spenderas med familjen :) Vad ska ni göra?

2010-05-21 @ 13:18:54
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jonna

men så fin mage, när´mar sig tvåans ankomst ;) Sen fick sig lucas riktigt fina skor! kram

2010-05-22 @ 13:04:07
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: