-Småsur..

Ni får ursäkta,men tyvärr har jag inte varit på bästa humör denna vecka.Jag känner mig,lättirriterad?Undra om det var rätt ord,men ni fattar?

Det känns som att jag går runt mest hela tiden och bara är småsur.Eller lättirriterad.Och sover "dåligt" gör vi också.Egentligen ska jag verkligen inte klaga.Lucas har denna vecka vaknat 1-2 gånger per natt,vilket absolut inte är mycket.Så jag vet att jag egentligen inte har rätt att klaga.Men när jag vaknar så måste jag gå ner och pissa och sedan när jag då ska lägga mig och sova igen så har lillasyster/lillebror vaknat.Och eftersom jag är såååååå jävla överaktiv på dagarna så har jag inte ro att vila,jag har ju hur mycket att göra som helst.Och vila,det kommer faktiskt på sista plats.
Så jag vet,jag ska inte klaga!
(Men eftersom jag redan är lätt smågnällig så passar jag på att gnälla lite mer!)

Men nu är det snart helg,och hela familjen är ledig.Ska bli härligt att få vara lite med mina pojkar.Och jag hoppas detta jävla humör gått över tills dess.

Idag blir det iallafall att luncha med Fredrik.Vi var nästan varje Fredag ute och åt när jag jobbade.Och vi har pratat om att luncha länge nu,men ni vet hur det är.Sällan saker blir.Men nu idag blir det lunch!Synd bara att lunchen är 30min,för jag har hur mycket frågor åt honom som helst!

Men jag skyller på mina hormoner!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: