-Renovering,igen!

Då var det Måndag igen.Helgerna bara springer iväg tycker jag.Lite tråkigt att det varit bajsväder hela helgen.Men förutom att vädret varit dåligt så har helgen varit bra!

Men Måndag igen betyder jobb för pappan,dagis för lilleman och hemma ensamen för mamman.Men idag ska jag sitta ute och bara njuta en stund.

För övrigt så har vi ju ingen tvättstuga,eftersom vi är mitt uppe i en renovering.Så nu får jag fara till mina systrar och min moder för att tvätta.Roligt va?
Men behöver jag säga att det kommer bli hur fint som helt när det är klart?Äntligen har jag bestämt mig för hur jag vill ha inredningen.Igår satt vi med IKEA home planner i flera timmar.Och vissa gånger skulle det ha kunnat sluta med skiljsmässa.Nä,så farligt var det inte.Men tyvärr är jag envis som få,och ger mig sällan.
Men nu är vi ÄNTLIGEN överrens!

Men eftersom vi renorverar nu så skulle jag kunna dammsuga huset femtioelva gånger per dag eftersom det flyger damm och annan skit från tvättstugan i hela huset.
Bara att gilla läget!

Förresten,67dagar kvar!♥


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: