-Ny frisyr.

Lilleman har haft en liten orolig natt inatt.Han var vaknat till och från i stort sett hela natten.Han har hostat och sedan har han vaknat.Men som tur är så verkar det bara vara rethosta och inte någon slemhosta.Men mamman är ändå lite trött idag.Jag vaknar ju dirket han gör ifrån sig ett litet ljud,medans pappan skulle kunna sova sig igenom ett världskrig!
Undra om det är så med alla pappor?
Lucas brukar ju sova hela nätter utan att vakna till en enda gång,så visst har man blivit lite bortskämd.Jag är ju inte van att vakna varrannan timme en natt.
Men kanske dags att börja vänja sig nu?Fast jag har ju beställt ett lika snäll bäbis som storebror var,som sover på nätterna!

Jag har hunnit klippa mig idag.Jag blev faktiskt sjukt nöjd,vilket jag inte brukar bli!Men denna gång känns frisyren hel rätt.Blid kommer när jag hittat mitt minneskort som verkar ha gått iväg själv..Hittar jag det inte snart kommer jag att få panik.Alla bilder från det Lucas var nyfödd tills nu finns nämligen på det kortet.
Undra vart fan jag har kunnat lagt det?

Jag tror jag ska lägga mig ner en stund innan jag ska hämta lilleman på dagis!


Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: