-Myranloppet.

Igår började vi att tvätta upp alla kläder lillasyster/lillebror ska få ha.Snacka om att det nästan ser ut som dockkläder!Svårt att förstå att Lucas någonsin har haft på sig dom..Så nu kan jag ju börja packa BB-väskan.Fast jag måste in till stan för att köpa en och annan sak.Varför känns det som att jag inte kommer att "hinna" packa BB-väskan innan det är dags?Känns som att jag hamnar uti allting annat!

Idag har vi varit på dagis och tittat när alla barnen sprunigt "Myran-Loppet".Vi hade verkligen tur med vädret.Jag fick springa med Lucas medans hans pappan försökte ta några kort!Sedan drack vi kaffe,saft och åt lite kakor.Helt lyckat med andra ord!Jag tycker det verkligen är roligt när det anordnas sådana aktiviteter.Så att även vi föräldrar får komma och hitta.

Efter att jag varit på dagis for jag till Ångsågen för att köpa lite trådbackar till våra garderober.Det är ju inte helt gratis precis.Nästan så att trådbackarna är lika dyra som själva garderoberna.Det roliga med att vara och handla där är att jag bara behöver säga att dom ska skriva upp det på Tony!Lyckat,eller hur?


Start klar?

Här springer vi!

Mamma skymmer Lucas.

Lucas springer sedan att fel håll!

Mammas och Pappas stjärna!



Postat av: Madde

Tack! :)

2010-05-27 @ 12:52:47
URL: http://maddewhine.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: