-MAMMA-TAJM!

Jag är ju som alla vet omringad av killar.Jag jobbar enbart med killar och här hemma är det ju bara killar.Och eftersom vi inte vet vad som döljer sig i magen så kan det ju vara en liten grabb till.Vilket inte är mig emot!

Men jag kommer att införa mamma-time!Vilket betyder att under vissa tider på dygnet är det mamma-time tid.Vilket i sin tur betyder att jag är lilla mamman som bestämmer.(Vilket jag iofs gör i övrigt också.)Men okej.Vi säger såhär då.
Mamma-time betyder att mina pojkar ska passa upp mig.Göra som jag vill och massera mig eller varför inte dammsuga?Man kan helt klart säga att mina pojkar ska skämma bort mig en stund typ varje dag.Eller kanske varannan dag?Fast jag skulle helst vilja att det var varje dag.

Lät inte det som en bra idé?För jag antar att 3 killar kan lätt gadda ihop sig mot mamman i familjen.Men det gör ingenting om dom är duktiga på att skämma bort mig!

Som sagt,visst var det en bra idé?

Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och bebis i magen

Haha, underbar idé! Det skulle inte sitta fel här hemma=), speciellt när man är höggravid!



GRATTIS,vad ROLIGT att ni väntar er andra! =) Mår du bra?



Ja, under förra grav så packade jag väskan flera ggr, men jag gjorde det dock ganska sent men jag känner att nu när man är i vecka 35 så kan det ju vara skönt att ha packat eftersom det är så mkt mer att tänka på nu, man har ju ett barn att ta hand om... Jag måste börja gå igenom de kläder vihar också=)

2010-05-25 @ 19:59:34
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: