-Lite smutsig.

Visst fan blev det hur bra som helst det jag laserade idag!Jag är ju nästan en målarkludd ju.Nu ska jag inte berätta hur länge det tog att lasera två bänkar och en eldstad..Men det är ju gjort,eller hur?Tony tyckte också att det blev fint,fast jag vet ju inte om han säger det bara för att vara snäll!
Bild på våran ny laserade eldstad kommer!

Det är nog inte meningen att jag ska få mig ett par nya gardiner i köket detta år.Alla gardiner jag vill ha är ju slut.Snart blir jag verkligen ledsen i ögat!Skämt dock!
Eftersom vi har hela 3 fönster i köket så behöver jag 3 paket gardiner,men det verkar tusan nästan omöjligt!

Sedan kan jag ju säga att det Lucas tycker det är väldigt roligt att leka där det är som geggigast.Mig gör det ingenting,barn ska få vara lite smutsiga när man är ute och leker.Men eftersom vi inte har någon tvättmaskin blir allt lite promblematiskt.Jag måste liksom börja planera mina tvättar nu..
Imorrn beger jag mig till moderkakan för att tvätta!

I denna sköna soffan tänker jag tillbringa min kväll med en påse dragster.


Postat av: Anna

Ja precis.. Det där beror ju säkert på hur man mått under sina graviditeter. Men att man inte "har tid att vara gravid" tror jag att jag isf bara kommer se som ett plus. Då kanske tiden och graviditeten går fortare?



Vilken vecka är du i nu förresten? :)

2010-05-04 @ 21:23:43
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Linn och Felicia

jo det är himla skoj med planer, speciellt då man har genomfört dem och kan känna att yes, vi hann färdigt i tid typ;)



ja de kom ju lite annat emellan, för att bygga nytt (garage) är ju inte helt lätt att göra...men ni får väl göra det sen ... =)



hur mår du nu då? Du är fortfarande sjukskriven och tar det lugnt lr?

kram

2010-05-05 @ 06:52:45
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Tack för din kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: